0
0

dobrý den, koupila jsem nové velké balení tablet DAJANA TABLETS BOTTOM. Již léta krmím Ancistrusy těmito tabletami a nikdy nebyl žádný problém. Po nakrmení novými tabletami voda se zakalila. Určitě nekrmím moc, mám 4 velké cca 6-7cm a nyní patnáct, možná i více malých.
Po zakalení jsem přestala krmit, voda se za 2 dny vyčistila, poté jsem nakrmila pouze 2 ks, které jsem rozpůlila a voda se opět zakalila.(to jsem dříve dávala 3tablety pro ty 4 velké.)
V akváriu není vůbec žádná změna, šneky nemám, nic jsem nepřidávala, ani žádná rybička neuhynula. Zajímavé je, že stejné se stalo synovi, ten krmení vyhodil a má klid. Nejsem zase tak bohatá, abych vyhodila celou krabičku za 144,-Kč. Poradíte, čím to může být? Jestli nějaká špatná serie? Na obalu napsáno „NEKALÍ VODU“, už tomu nevěřím. Děkuji

  • Božena položil(a) dotaz před 3 roky
  • poslední úprava 3 roky
0
0

Mockrát Vám děkuji za informaci. Tak i když mám krmení koupené od jiné firmy, koupila jsem opět krmení od firmy DAJANA , ale ne TABLETS BOTTOM, ale DAJANA AQUA, SPIRULINA WAFERS, takové tenké tablety a je to opět O.K., voda krásně čistá.
Napadlo mě, dle Vaší informace, jestli to nedělali ti malí Ansistrusy, hemžilo se to tam a nebyl v akvárku chvilku klid.
Nepsala jsem, abych dostala nějaké nové krmivo, ale jen jsem se chtěla informovat, čím to může být, protože Dajanu používám léta, snad co se začala vyrábět a nikdy jsem problém s ní neměla. Vždyť už mám akvárko přes 50let a bez něj si to nedovedu představit.
Nyní mě mrzí, že jsem krmení vyhodila, možná jsem mohla časem používat dále. No, už se stalo. Mám ponaučení – nevyhazovat.

Ještě jednou mockrát děkuji za Vaší radu a nabídku
S pozdravem a přáním krásného dne (i když u nás dnes celého propršeného)
Marešová Božena

  • Božena Marešová zodpovězeno 3 roky
0
0

Paní Marešová , škoda , že to tak dopadlo , velmi rád bych to prověřil.

Bílé / mléčné / zakalení ukazuje jednozn. na zákal nálevníkový . Může vzniknout překrmením , nebo ….jak to nazvat ….. – prostě když to ryby rozšťourají , třeba když nejsou dost. hladové , honí to po nádrži , nebo o tabletu bojují , odstrkávají se ……… , místo aby na ni sedly a žraly. Spoustou krmiv jdou způsobit zákaly , ale tablety jsou částečně “ zželírovány “ a tato přírodní surovina by to měla “ podržet “ . Proto jsem byl překvapený , chlapi tím rozkrmují importované sumce z přírody , houfně tím krmí ryby dna …….. , nikdo nic nehlásil ….. , tak nevím.
Chtěl jsem to vidět na vl. oči . MENÍ ! to otázka zda věřit či nevěřit , prostě jsem to chtěl odzkoušet

Pokud mi napíšete poštovní kontakt na Vás , rád Vám nechám poslat např. moje “ lásky “ / krmné / , které mi umožnily odchovat a v dokonalé kondici prodat jistě statisíce ryb mnoha druhů . Od doby , kdy mně angažovala Dajana jsem NIKDY ! nepoužil krmiva od jiných firem a kdybych choval rybky i dnes , třeba jen pro okrasu, choval bych se stejně. Aby ne – cpeme do toho suroviny – v porovnání s lidskými potravinami – takhle si
“ nežerou “ ani ti nejbohatší. / jednak vysoká kvalita , ale hl. veliká PESTROST !!! / chudáci psi a kočky …… / .

S pozdravem

Slávek.

0
0

Dobrý den, děkuji za informaci. Nenapadlo mě, krmivo reklamovat, zabalit a poslat, (pošta také není nejlevnější) tak jsem ho také vyhodila.
Voda vždy po krmení vypadala, jako kdybych přilila trochu mléka.
Záruční doba byla dokonce až do roku 2023.
Krmení jsem kupovala v malém krámečku v našem městě, prodavačka jej musela objednat a přivezli jen toto 1 velké balení. Kde ho skladovali nevím, ale staré nebylo.
Zajela jsem do Domažlic a koupila krmení od firmy NUTRIN AQUARIUM, Algae Lentils, zakalení vody zmizelo a opět mám v akvárku krásnou vodu.
Krmím už léta od vaší firmy vločkami DAJANA BASIC Tropical Flakes a nikdy jsem žádné problémy neměla.
Věřím, že za nějakou dobu opět zakoupím od vás i tablety pro Ancistrusi a opět bude vše O.K.
S pozdravem a přáním krásného dne
Marešová Božena

  • Bozena Marešová zodpovězeno 3 roky
0
0

Dobrý den.

Nejdříve mi dovolte poděkovat za upozornění , ale chcete li , klidně za stížnost. Vaše postřehy a ochota nám je sdělit , jsou důležité a mohu Vás ujistit , že i Vaším poznatkem se budeme zabývat , a to vážně. Prodáváme také do spousty zemí světa , jsme pod neustálým dohledem inspektorů……….. a výrobky musí být kvalitní.
Nechci to dál rozebírat , prostě DĚKUJEME.

K problému : JAK ? Vám “ od stolu “ mohu poradit ? Musel bych je mít v ruce , prověřit celou šarži , podívat se na datum spotřeby , zda nejsou navlhlé / slušně skladované / , vyzkoušet s rybami ……… atd……
Toto udělám rád a pokud se Vaše zkušenost potvrdí , slibuji , že budete velmi štědře odškodněna. I se synem, jehož jednání sice nechápu – já zásadně a rád REKLAMUJI u prodejce – ale resp. jeho styl.

Nyní se naskýtá otázka , zda jste ochotná je na Dajanu poslat , nebo jakkoli dopravit. Prosím – v originálním balení. Nejde o to zda věřím či ne , potřebuji potisk obalu , ve kterém je skrytá šarže , datum výroby , KDO vyrobil a z jakých / čích / surovin.
Dohledat dokážeme velmi mnoho , ale na dálku hádat nechci ……….. a prozatím mně hlavně nenapadá , jak je to vůbec možné.
Prosím , čemu rozumíte pod pojmem ZAKALILO ? – pustilo to snad barvu , nebo šlo o nálevníkový zákal – ten může být velmi jemný a podobný “ zamlžení “ ………….. toto jsou pro mně důležité údaje………

Nemohu se taky nepozastavit nad tím , že vás není více…….. zatím…….

Mám několik přátel / velkoproduc. ryb / s chovy ancistrů a “ L “ kových sumců – a ti zatím nic nehlásí . Majitelé obchodů , kam dodáváme , také ne. ………… , tak nevím ……. ALE rozhodně to nepíšu , abych Vás odradil.
Každý může udělat chybu a bylo by velmi směšné a “ dvousečné “ se k ní nepřihlásit a rychle ji neodstranit.

Za 30 let u Dajany jsem řešil směšně málo reklamací , někdy i sporných ……….. , ale VŽDY ! jsem se snažil , aby na tom dotyčný slušně vydělal . I obdiv a poděkování se nám vrátilo ……… a samo – potěšilo.
Již 2 roky jsem v nádherném důchodu a píšu pro vás jen Poradnu. Ale dáte li mi příležitost – i Vás “ ošetřím “ k Vaší plné spokojenosti.
Samozřejmě s vědomím majitele , který s tím vřele souhlasí.

Pro jistotu moje číslo : 737522306 , kdykoli .

S pěkným pozdravem

Slávek Filip

0
0

Dobrý den.

Nejdříve mi dovolte poděkovat za upozornění , ale chcete li , klidně za stížnost. Vaše postřehy a ochota nám je sdělit , jsou důležité a mohu Vás ujistit , že i Vaším poznatkem se budeme zabývat , a to vážně. Prodáváme také do spousty zemí světa , jsme pod neustálým dohledem inspektorů……….. a výrobky musí být kvalitní.
Nechci to dál rozebírat , prostě DĚKUJEME.

K problému : JAK ? Vám “ od stolu “ mohu poradit ? Musel bych je mít v ruce , prověřit celou šarži , podívat se na datum spotřeby , zda nejsou navlhlé / slušně skladované / , vyzkoušet s rybami ……… atd……
Toto udělám rád a pokud se Vaše zkušenost potvrdí , slibuji , že budete velmi štědře odškodněna. I se synem, jehož jednání sice nechápu – já zásadně a rád

Zobrazení 5 výsledků
Vaše odpověď

Please first to submit.

Na Vaše dotazy odpovídá…

Ing. Bohuslav Filip

Ing. Bohuslav Filip

náš specialista na akvaristiku

tel.: 737 522 306
email: bohuslav.filip@gmail.com
skype: bohuslav.filip